Paper admits it misrepresented Archbishop of Canterbury over Tsunami - Inclusive Church News, 15th January 2005

A report on Ekklesia's discovery that the Sunday Telegraph had privately apologised to the Archbishop of Canterbury for suggesting that the Archbishop had doubted God's existence following the Asian Tsunami, but that the apology was never publicly made.